רוטמן על סער: "לא נכנע לדרישות השופטים – הוא פועל נכון"

    מהדורת הבוקר No Comments on רוטמן על סער: "לא נכנע לדרישות השופטים – הוא פועל נכון"

    ח"כ שמחה רוטמן בשיחה עם 'קול חי': "שר המשפטים גדעון סער לא מוכן למנות שופטים ללא הסכמות וגם לא נכנע לדרישה למנות שופטים בעייתיים. נכון לעכשיו הוא פועל נכון"

    ח"כ שמחה רוטמן צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ
    19:10
    20.05.24
    קובי פינקלר No Comments on במנהרת טרור ממולכדת: כך הוחזקו בעזה החטופים שנרצחו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

    ח"כ שמחה רוטמן שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר על התפשטות האומיקרון: "הבעיה הגדולה באמת זה שאנחנו מוצאים את עצמנו אחרי שנתיים, עם כל הידע שנצבר אבל לא עושים בו שימוש בהרבה מאוד תחומים".

    לשאלת המראיין, לגבי העייפות בציבור ענה רוטמן: "בדיוק בגלל העייפות של הציבור צריך להיות יוצר יצירתיים ולנסות לעשות דברים אחרת וזה לא נעשה. אנחנו עדיין עם אותה הגבלה של יציאות שהיא לא מועילה בכלום. אני מאוד חושש מהחובבנות. כשהודעתי שאני מבודד אנשים שאלו אותי 'אבל אתה מחוסן ומחלים. מה פתאום הכניסו אותך לבידוד'".

    לאחר מכן התייחס רוטמן לנושאים הפוליטיים: "איילת שקד ביקשה שישפטו אותה לפי מעשיה. בינתיים היא לא מקדמת שום חוק או מדיניות ימין. רק מדיניות שמאל. כנראה שהשנאה לנתניהו והרצון להידבק לכסא חזקים יותר".

    ביחס לבחירת השופטים לעליון, אמר רוטמן: "שר המשפטים גדעון סער לא מוכן למנות שופטים ללא הסכמות וגם לא נכנע לדרישה למנות שופטים בעייתיים. נכון לעכשיו הוא פועל נכון".



    0 תגובות